lørdag den 7. marts 2015

Masser af træning og atletik

Fredag løb jeg først 16 km, og så de gode danske præstationer ved inde EM. Jeg fik sgu en klump i halsen over Nick´s 800m.
Om eftermiddagen cyklede jeg til arbejde i sjask og blæst. Jeg rundede lige "Tyren" stille og roligt på 23 min og fik 63 km på 2t10min. Jeg så naturligvis Thijs løbe 3000m. Det er ubarmhjertigt, at man kan løbe en så god tid, og på samme tid se lidt langsom ud, fordi de andre løber 10-12 sek. hurtigere.

Lørdag cyklede jeg hjem fra nattevagt via Strandvejen, Skodsborg og Søllerød. 48 km på 1t40min.
Jeg så elegante Morten kvalificerer sig videre på 60m og selvom Bueno blev slået ud på 1500m gjorde han det fint.
Om eftermiddagen joggede jeg 8 km.

I morgen kører Kersti og jeg til DMU inde i Skive med Louise og Karoline, som skal løbe 1500m, og for at se Alejandro løbe. Han er lige blevet nr. 5 på 200m. Han har det ikke så godt i dag, og melder afbud til 800m, men satser på en god 400m i morgen.
Det er ret vildt som mange danske ungdomsrekorder der blev sat på 3000m tidligere i dag. Lækkert :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar