fredag den 20. marts 2015

Onsdag var min ankel god igen. Jeg løb dog på bånd, for at være mere sikker på ikke at vrikke igen. 6 km blev det til. Om eftermiddagen cyklede jeg hjem fra arbejde via Østerbrog hvor jeg mødtes med Hartlev og Simon Jørn. Vi fulgtes ad et godt stykke nordpå inden de vendte om. Jeg fik 59 km på 2 timer.

Torsdag cyklede jeg til arbejde. For første gang i år, følte jeg at jeg havde kraft i trådet. Jeg kørte de 15 km fra Farum til Utterslev med godt 34 km/t i snit, og følte at det bare rullede af sig selv. Jeg mødte min klubkammerat Rasmus Bohr, som var en god 10-kæmper i 1990, og nu et sejt watt-monster på en cykel. Jeg fik 41 km på 80 min.
Min ben var lige så dårlige om aftenen som de var om morgenen, så jeg joggede kun 8 km med ungdomsløberne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar