mandag den 16. marts 2015

MTB Marathon

Søndag morgen joggede jeg 5 km mens solen stod op over Rågeleje. Jeg har besluttet at løbe 5 km hver dag, og det er klart det bedste at løbe inden hård cykling. I år har jeg kun misset løbeturen den dag vi arrangerede Øst Cross.

Kl. 10 gik starten til finalen i Slush Cup. Det var MTB Marathon, hvor man skulle køre 3 timer + omgangen færdig. Hver omgang var på 9 km og det tog ca. 25 min at køre den. Der var masser af singletrack og teknisk svære stykker. Der var også en regulær stigning, hvor jeg hver gang fik taget de pladser tilbage, som jeg tabte på resten af runden. Jeg fik kørt 8 omgange på 3 timer 22 min, og blev nr. 19 af 56 i H40. Det var hårdt for hænder, nakke, ryg og numsen, når man ikke er vant til den slags løb.

På ugen fik jeg 60 km løb. Tirsdags intervallerne var gode, men resten af ugen var jeg desværre plaget at et dårligt knæ.
Jeg giver også mig selv 50 træningspoint for 5t34min på cyklen, så uge totalen blev på 110 point..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar