torsdag den 12. marts 2015

Sol på vejen - men ondt i knæet

Onsdag var jeg rigtig træt i benene, men i det dejlige vejr var det en fornøjelse at jogge 8 km.
Da jeg ville afsted på cyklen gik det dog desvære ikke. Jeg har haft tiltagede ondt i det ene knæ, og nu gjorde det så ondt, at jeg ikke kunne træde. Jeg prøvede i 7 min, men det blev ikke bedre, så jeg vendt om og kørte hjem. Jeg har aldrig før haft ondt i højre knæ, og jeg har aldrig før haft problemer med at cykle. Jeg gav knæet en omgang is, da jeg tror det er lidt hævet. Det føles som om det hjalp.

Torsdag pudsede jeg sommercyklen og gjorde den klar, men selvom det var gudevejr lod jeg den stå for at give knæet lidt ro.
Om aftenen trænede vi også kun let. De fleste trængte til en hygge træning, og nogle skal lige komme sig over småting, mens andre skulle spare lidt på kræfterne til Øst Cross på lørdag. Jeg fik 9 km.

Vi arbejder videre på Baneturneringen. Vi vil arbejde meget med at skaffe harer til at opnå løbernes drømme samt at skaffe bonuspenge til dem som løber de gode tider.
De har også gang i noget spændende i Norge http://norwegianmilersclub.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar