tirsdag den 17. marts 2015

Sidste hårde træning inden VM Cross

Aftenens program var 4x1 km interval med 3 min pause. Vi løb som i sidste uge på asfalt-ruten rundt om AG. Det var sidste prep før DM 10 km. Anna og Louise løber også DM 10 km, men har ellers ikke flere hårde træningspas inden VM Cross.
Og der var fart på. Sharif løb 3.02 på alle 4. TJ er igen i form og løb 3.04 i snit. Anna løb 3.06 i snit, Lea 3.15 og Louise 3.17. Lea kan desværre ikke være med på lørdag, ellers havde hun nok sat PR.
Resten af gruppen gjorde det også rigtigt godt. Jeg var med på cykel, fordi min ankel er hævet efter et vrik i går. Jeg regner dog med at løbe i morgen.

Mandag løb jeg 5 km om morgenen, og det var her jeg trådte i et hul og vrikkede om. Det gjorde ikke umiddelbart ondt, så jeg løb videre, for kort efter skulle jeg til en Alpe d'Huez udfordring med 12 kollegaer på spinningscykler. Vi kørte først 3 km fladt og så begyndte bjerget. Jeg kørte mig op på førstepladsen efter ca. 45 min, men Henrik Sand var ikke sådan at knække, så efter 6-7 min hård duel om føringen, fik jeg slap rygrad og "trillede" resten af vejen op. Jeg fik 1t40 min i alt hvoraf de 52 min var med lige godt 250 watt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar