søndag den 15. januar 2012

Det var en af de vilde dage.....
Kl. 01.30 blev jeg vækket fordi min bil var kørt tør for strøm, da min største søn var på stationen for at hente Miriam.
Frem til ca. kl. 4 lå jeg og spekulere over hvordan jeg så skulle komme rundt med grej til løbet næste dag.
Kl. 7.30 løb jeg til stationen (2,7 km) og fik liv i bilen.
Fra kl. 9 til kl. 14 lavede vi Øst cross for ungdom. Ca. 300 løbere skulle igennem ruten. Jeg havde masser af tøj på, men frøs alligevel næsten hele tiden.
Kl. 14.45 løb vi KMX. Det gik godt. Jeg havde håbet, at jeg ikke ville være for langt efter Thomas Jensen (nok DK´s bedste crossløber i H40). På 1. omgang måtte jeg slippe lidt, men jeg fik lukket hullet på 2. omgang og hang så på indtil vi havde løbet 3,5 omgang. Så trak han fra og jeg tabte 37 sek. på de næste 2,5 omgang. Alt i alt godkendt. Jeg blev nr. 5 i KMX efter Steffen, Kasper, Martin og Thomas. 8,2 km cross på 30.29 blev det til.
Kl. 16.15 stod jeg for præmieoverrækkelse.
Kl. 17 opdaterede jeg hjemmesiden
Kl. 18-21.30 var jeg til Ungdomsfest. Det var virkelig en succes!

1 kommentar:

  1. Jeg er sgu imponeret. Det der program kræver vist en rolig søndag :-D

    SvarSlet