søndag den 29. januar 2012

Vinterturnering 15 km i Aalborg Øst

Selvom det var en lang anstrængende biltur (inkl. nervøsitet for ikke at nå frem til tiden pga. snefald), kunne jeg mærke, at benene havde det bedre i dag. Målsætningen var at løbe 52,xx min og det blev til 52:27, så fint, fint. Det lykkedes mig at hænge på Kent Nørmark og Jonas Seebach i et meget jævnt tempo. Ved 12 km havde jeg 41:46 og var på vej mod ca. 52:10 i sluttid, men så var jeg ukoncentreret i et sving og røg på røven og slog mig af H...til. Da vi kun var 5 Løver til start skulle vi alle gennemføre for holdet, så jeg måtte bare videre. Jeg var nok jogget i mål på 52:59, hvis ikke Jonas Berg havde indhentet mig. Ham gad jeg godt slå :-) , så jeg kom hæderligt igennem den sidste km alligevel. Desværre kommer styrtet helt sikkert til at koste noget pause i træningen og jeg missede chancen for en slutspurt om 5. pladsen i veteranklassen. Nu blev jeg nr. 7.
Kasper Hartlev og Lance "Comeback 2.0" og vores debutant Kristian Krog gjorde det flot. Kristian satte PR på 5 km og 10 km undervejs, selvom han måtte stoppe op ved 6 km og binde snørrebånd. Martin havde det ikke godt, men holdt aftalen og gennemførte. Og vores kvinder er bare for seje. Der var PR til Michelle og Masha og top-niveau til veteranerne Dorte, Camilla og Tine :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar