søndag den 1. januar 2012

Uge 52

Lørdag startede med hård spinning i 75 min. Om eftermiddagen løb jeg 17 km på 77 min. De 6,5 km af turen løb jeg alene i 4:20 tempo og resten var i 4:40 tempo sammen med Christian, Piaster og Kjøngerskov. Vi kom op over både Højbjerg og Maglebjerg.

Søndag løb jeg først 7 km til Farum for at hente bilen, og så kørte jeg til Holte hvor vi var 11 til nytårs interval på lysløjpen. Jeg løb med TJ, Viktor og Lea. Camilla var ikke langt efter. Mit snit blev 9:42 for 3 x 2,5 km på en mudret og glat løjpe. I alt 23 km på dagen.

Ugen startede jo med problemer med læggen, men sluttede rigtigt godt. 105 km løb på 7 pas og 2t25 min spinning. Der var ikke nogen super intensive pas, men turen med Steffen, lysløjpetræning og de 2 gange spinning krævende dog at jeg trak en del luft ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar