søndag den 15. januar 2012

Fik sovet fint, og da benene ikke var ømme, løb jeg ud til AAM´s Kondiløb. Det har jo været en uge med meget pause, så jeg vurderer at 2 hårde dage i træk er okay. Jeg havde regnet med at skulle hygge med Thomas Layborn på en ca. 38 min, men han løb 5 km, så jeg valgte at følge med de forreste i feltet på 10 km. Efter 3 km var der kun en Sparta fyr og mig i front. Han kom nemt til farten på de store grusveje, så jeg ventede med et mini angreb til en tricky del af ruten efter 7 km. Jeg fik et lille hul, men kunne ikke holde intensiteten (kunne godt mærke syren fra i går), så han kom op igen og løb lidt fra mig til sidst. Jeg fik 35.47 (17.56+17.51) hvilket var overraskende godt. Der var en del cykelryttere med, bl.a. Brian Holm som løb 39.01. Carina (vores nye pige) løb 20.09 og var tæt på drømmen om 5 km under 20 min. I alt 19 km i bogen på dagen, og skønt med en eftermiddag på museum med familien.

1 kommentar:

  1. Kasper Laumann Hartlev15. januar 2012 kl. 18.36

    For helved Per, du er for vanvittig!! ;-)

    SvarSlet