tirsdag den 17. januar 2012

Mandag blev jeg sat af i Bagsværd på vej hjem fra arbejde og løb hjem til Allerød langs Furesøen. 13,5 km i 4:45 tempo

Tirsdag var jeg til klubtræning, hvor selveste Steffen var forbi og gav gazz. Kasper og Martin træner rigtigt godt, men som i dag, er de kloge nok til at holde igen, fordi det var nødvendigt. Viktor kører super igen, og tog teten i vores gruppe på de fleste ture. Kristian Krog og Nicholas Busk er også i klar fremgang. Det er fedt at opleve!
Vi løb 2x5min + 2x4min + 2x3min. Jeg tog det roligt i starten af hver interval, men løb afslutningen så godt jeg kunne. Fed træning! I alt 7,1 km på de 24 min intensitet og i alt 15 km på dagen.
Efter træning var jeg forbi hos Anders Kjøngerskov, og overdrog ansvaret for indpiskning og tilmeldinger til ham. Han er en god mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar